parallax background
Top 3 köret inzulinrezisztenciásoknak és diétázóknak 3 rész
2017-03-02
Ez a fogyókúra program működik
2017-03-15

Barátnőm jóvóltából sikerült összehoznom reggelire ezt a banános süteményt. Mivel nem szereti a banánt ezért nekem ajándékozta. Gondolkoztam mit csináljak, hát ez sült ki belőle:) Nem kellett hozzá adnom cukrot sem, mert nagyon finom édes lett a banántól.

 
Hozzávalók: 300 g banán, 50 g zöldbanánliszt, 1 db tojás, 1 kk utifűmaghéj, 1 ek kakópor, 1 kk szódabikarbóna

Elkészítés: 200 g banán leturmixoltam, majd hozzá adtam a zöldbanán lisztet, tojást, kakóport, szódabikarbónát. Jól összekevertem. A maradék 100 g banánt beledobáltam. Kiolajozott tortaformába öntöttem. 180 fokon 20 perc alatt ilyen szépre megsütöttem.

Ez a mennyiség 8 adagra/szeletre beosztva 67 kalória, 1.6 g fehérje, 0.9 g zsír és 13.8 g szénhidrátot tartalmaz.

 

Ha gyakorlatban is szeretnél hasonló gluténmentes és szénhidrátcsökkentett recepteket tanulni akkor jelentkezz programunkra! Továbbá megtanulhatod a szénhidrátcsökkentés és a 160 grammos diéta fortélyait is!

Az életmódváltó programért kattints ide!

Ha szeretnél még hasonló gluténmentes, laktózmentes, cukormentes recepteket, akkor kérd INGYENES Mindenmentes receptfüzetünket! Görgess lentebb!

Könnyen elkészíthető receptek életmódváltóknak, inzulinrezisztenciásoknak, gluténérzékenyeknek, és egészségtudatosoknak.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.