parallax background
Ildikó: “Nyárra csúcsformában szeretnék lenni, hogy mikor nyaralni megyünk a kisfiam büszkén kihúzhassa magát mellettem, hogy milyen csinos az anyukája.”
2017-03-23
Junk food-al is lehet fogyni
2017-04-25

Ahogy beköszöntött a tavasz, úgy megjelentek a medvehagymák is. Nagyon szeretem a medvehagymát. Jellegzetes, karakteres íze van. Semmilyen másik hagymához nem tudnám hasonlítani. Nagyon egészséges. Természetesen diétás. Egyik vendégünk Zsuzsa megneszelte, hogy mennyire szeretem ezért hozott nekünk egy lerakattal. Sikerült is jó pár új receptet kreálnom. Ez a recept egyszerű, de nagyon különleges, feldobja a rizs+ hús kombinációt és inzulinrezisztenciások is fogyaszthatják.

 
 
Hozzávalók: 400 g csirekcombfilé, 1 csomag medvehagyma, 300 g rizs, 1 doboz kókuszkrém vagy laktózmentes tejszín, ízlés szerint só bors, más fűszerek

Elkészítés: A rizst megfőztem. Miközben rotyogott addig felkockáztam a combfiléket. Jobban szeretem a combot, mert porhanyósabb mint a csirkemell. Kókuszolajon megpirítottam. Közben a medvehagymát felaprítottam és a laktózmentes tejszínemmel késes aprító segítségével "pürésítettem" Amikor a husi megpirult ráöntöttem a medvehagymás turmixot. Csak sót és borsot tettem hozzá. Ha szeretnéd, nyugodtan rakhatsz hozzá más fűszereket is. Pár percig forraltam az egészet, majd a készre főtt rizzsel összekevertem.

Ha szeretnél hasonló diétás, gluténmentes és szénhidrátcsökkentett recepteket, akkor jelentkezz online szénhidrát diéta tanfolyamunkra!

Szénhidrát diéta tanfolyam

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.