parallax background
Cukormentes kókuszgolyó variációk
2018-11-03
 

A somlói galuska egy alap recept, amit mindenki szeret. Teljesen gluténmentesen és cukormentesen készítettem el. Cukor helyett eritritolt használtam. Ha valaki laktózérzékeny és még diétásabban akarod elkészíteni, akkor kihagyhatod a tejszínhabot.

Ízre és kinézetre is teljesen ugyanolyan mint a sima somlói galuska.

 
 
Hozzávalók a gluténmentes somlóihoz: 120 g kókuszliszt, 4 db tojá, 1 kk szódabikarbóna, 1 ek cukormentes kakaó, Vanilia rúd kikapart belseje, 50-80 g eritritol, rumaroma, mazsola, natúr cukor és gluténmentes csokis és vaniliás pudingpor, darált dió, mazsola, tejszínhab

Elkészítés: A piskótához való száraz anyagokat összekevertem, kivéve a kakaóport és a rumaromát, majd hozzáadtam a tojásokat és annyi viezet, hogy piskóta tészta állagú legyen. A tésztát két részre szedtem. Ez egyikbe beleraktam a kakót és a rumaromát a másikat simán sütöttem ki, kb. 25 perc alatt gyönyörűre sül. Közben elkészítettem a vaniliás és csokis pudingot. Én bioboltban vettem. Mandula tejjel kevertem ki.

Mikort kisültek a piskóták, poharakba rétegeztem, megszórtam pár szem mazsolával dióval.Ráöntöttem egyik rétegre a csokis pudingport, másikra a vaníliásat. Beraktam a hűtőbe hűlni pár órára. Tálalásnál raktam rá zsírszegény, cukormentes tejszínhabot. A cukormentes somlóim tetejét dióval díszítettem.

Ha szeretnél még hasonló gluténmentes, laktózmentes, cukormentes recepteket, akkor jelentkezz a 30 napos életmódváltó programomra!

Könnyen elkészíthető receptek életmódváltóknak, inzulinrezisztenciásoknak, gluténérzékenyeknek, és egészségtudatosoknak.

A részletekért kattints ide!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.