parallax background
Szénhidrátcsökkentett reggeli, kenyér recept
2017-01-23
Bezzeg a nagyanyám nem volt gluténérzékeny és nem voltak súlyproblémái.
2017-01-31
 

Egy újabb olasz recept, szénhidrátcsökkentetten és diétásan elkészítve. Ez a szénhidrátcsökkentett pizza lassan felszívódó szénhidrátokat tartalmaz. így hosszan tartó telítettségérzetet okoz. Ha egy ételben lassú felszívódású szénhidrát van, akkor a hasnyálmirigynek kevesebb inzulint kell termelnie, így kevesebb glükóz jut a véráramba. Ha kevesebb inzulin termelődik, akkor kevesebb zsírt raktároz a szervezetünk. Tehát ez a recept jól beilleszthető az inzulinrezisztenciások étrendjébe is.

 
 
Hozzávalók a szénhidrátcsökkentett pizzához: 60 g kókuszliszt, 30 g bambuszrost liszt, 30 g zöldbanán liszt, 2 db tojás, 5 g utifűmaghéj, 2 dl kókusztej, 2 ek kókuszolaj, csipet só, 1 kk szódabikarbóna, 10 dkg ananász,10 dkg sonka, 5 dkg parmezán, oregánó, pizza szósz

Minden száraz összetevőt összekevertem majd hozzá adtam a kókusztejet, a 2 tojást és 1,5 dl vizet. 180 fokon 5 percet sütöttem.

Ameddig sült a szénhidrátcsökkentett pizza lap, felkockáztam az ananászt és a sonkát. 5 perc után kivettem a sütőből a pizza tésztát és megkentem a tetejét E-mentes pizza szósszal, megszórtam a tetejét sonkával, ananásszal és sajttal. Visszaraktam sülni további 10 percre.

A pizza tészta tápanyagtartalma 6 részre szeletelve: 1 adag 95 kalória, 4,7 g fehérje, 2,9 g zsír, 8 g szénhidrát

Szeretnél életmódot változtatni, de nem tudod hogyan fogj hozzá? Motiváltan belekezdenél a mozgásba, de félsz, hogy valamit nem jól csinálsz? Csatlakozz online életmódváltó programunkhoz!

Könnyen elkészíthető receptek, jól bevált ötletek, motiváló csapat!

Fogyni vágyóknak

Inzulinrezisztenciásoknak

Gluténérzékenyeknek

Egészségtudatosoknak

Bővebb információért kattints ide!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.