parallax background
Szénhidrátcsökkentett kenyér recept
2017-01-15
Ingyenes receptfüzet
2017-01-19
 

Igazi itáliai szénhidrátcsökkentett vacsora ötlet ez a paradicsomos bruschetta recept. Kicsit másabb a paradicsomos feltét, de sokkal finomabb lett.

 
Hozzávalók a szénhidrátcsökkentett bruschettához: 60 g kókuszliszt, 30 g bambuszrost liszt, 30 g zöldbanán liszt, 2 db tojás, 5 g utifűmaghéj, 2 dl kókusztej, 2 ek kókuszolaj, csipet só, 1 kk szódabikarbóna, 1 kk grillzöldség fűszerkeverék

Minden száraz hozzávalót összekevertem majd hozzá adtam a kókusztjben elkevert 2 tojás sárgáját és 1,5 dl vizet. A tojásfehérjét felvertem és a végén lágyan összeforgattam a kenyér masszával. Nem akartam kifli formával szenvedni, ezért egy tepsibe vékonyra nyújtottam a kenyér tésztát. Így hamarabb meg is sült. 180 fokon 15 percet sütöttem.

Ameddig sült a szénhidrátcsökkentett bruschettám, megcsináltam a paradicsomos feltétet. Felaprítottam 200 g vöröshagymát és 200 g paradicsomot. Kókuszolajon megdinszteltem a vöröshagymát, fűszereztem, sóval, tarka borssal, oregánóval, bazsalikommal. Ameddig megpárolódott, felkarikáztam 10-12 szem olivabogyót. Ezt is hozzáadtam a vöröshagymához. A legvégén összekevertem a paradicsommal. Mikor kisült a szénhidrátcsökkentett bruschettám, ezzel a feltéttel tálaltam. A tetejére serrano sonkát raktam.

6 részre osztottam a bruschettát: 1 adag 95 kalória, 4,7 g fehérje, 2,9 g zsír, 8 g szénhidrát

Ha szeretnél még hasonló gluténmentes, laktózmentes, cukormentes recepteket, akkor vegyél részt a 30 napos életmódváltó programomon!

A részletekért kattints ide!

25 perc alatt, könnyen elkészíthető receptek életmódváltóknak, inzulinrezisztenciásoknak, gluténérzékenyeknek, és egészségtudatosoknak.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.