parallax background
Villámgyors egészséges ebéd, banán sósan
2017-03-16
A legfinomabb diétás édességek, amiket bárhova magaddal vihetsz
2017-03-19

Kicsit untam a banánt:) Szó szerint.. Mostanában valahogy mindig banános recepteket csináltam. Sósan... Édesen... Láttam, hogy le van árazva a padlizsán, hmmmm, jajj de régen csináltam. Mivel a padlizsán teljesen beilleszthető az inzulinrezisztenciás diétába, így uccu neki délben csináltam egy töltött padlizsánt.

 
 
Hozzávalók: 800 g padlizsán (2 db), 1 fej vöröshagyma, 400 g darált marhacomb, 3-4 kk grillzöldség fűszer, só, bors, kókuszolaj

Elkészítés: A padlizsánokat felszeltem. A belsejét kikanalaztam, majd felkockáztam. Közben kókuszolajon megpároltam a felkockázott vöröshagymát. Amikor megpirult a hagyma, hozzáadtam a padlizsánt és a fűszereket. Pici vízzel felöntöttem. Hozzáadtam a darálthúst és készre főztem. A padlizsánokba visszatöltöttem a keveréket és beraktam a sütőbe. 20 percig sütöttem 180 fokon. A tetejére laktózmentes szírszegény joghurtot tettem. Ez elhagyható, mert így is nagyon finom volt.

1 töltött padlizsán (325 g) 211 kalória, 23,8 g fehérje, 8.7 g zsír és 13.7 g szénhidrátotot tartalmaz.

 

Ha szeretnél hasonló gluténmentes és szénhidrátcsökkentett recepteket tanulni akkor kattints ide:

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.