parallax background

Top 3 köret inzulinrezisztenciásoknak és diétázóknak 3 rész

túrós10perces
10 perces diétás túrótorta
2017-02-23
banan
Cukormentes banános sütemény
2017-03-08

Kicsit hanyag voltam és szerda helyett csütörtökre írtam meg a top 3 inzulinrezisztenciás és diétás köret cikksorozatomat. Erra a hétre is három szuper finom köretet hoztam nektek!

Cukkinis lepény:

Cukkinit összekevertem, sóval borssal, fokhagymával, és tojással. Raktam hozzá egy kis kókuszlisztet. Kiolajoztam egy tepsit és halmokat raktam a cukkinis keverékből, majd jól elnyomkodtam. Kisütöttem. A tetejére cottage sajttal kikevert sonkát és reszelt répát raktam. Így önmagában is lehet egy uzsonna vagy tízórai. Ebédre eheted a cukkinis lepényt, valamilyen hússal is.

Quinoa:

Ha már unod a rizst, akkor dobd be a quinoát! Nem a gabonafélékhez tartozik. Gluténmentes, ezért allergiások számára is fogyasztható, nem is beszélve a fogyókúrázók széles tömegéről. A quinoának alacsony a kalória tartalma, ezért nyugodtan eheted ebédre. Nagyon jól variálható, de egyszerűen sós vízben kifőzve is kitűnő köretként.

Zeller krumpli:

Mi van a képen? Neeem, nem burgonya. A sült zeller megszólalásig hasonlít a krumplira. Én sokkal jobban szeretem a sült zeller ízét, mint a krumpliét. Sokkal puhább és nem száraz. Én csak simán felszeletelve kókuszolajban szoktam kisütni. Mennyei nasinak is.

Ha gyakorlatban is szeretnéd megtanulni a szénhidrátcsökkentett recepteket akkor jelentkezz workshopunkra! Továbbá megtanulhatod a szénhidrátcsökkentés és a 160 grammos diéta fortélyait is!

A szénhidrátcsökkentő tanfolyamért kattints ide!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.