Cukrok elhagyása az étrendből

Cukrok elhagyása az étrendből

Nézzük meg mik a tiltólistás cukrok. Gondolom azt nem kell elmondanom, hogy a cukorkák, csokoládék, péksütemények kiiktatandóak. Ezeken felül kerüld el a cukrok hozzáadásával készülő termékeket. Mindegy mi az! Olvasd el a cimkéket. Ahol az összetevők között cukor, dextróz, maltóz, glükóz, fruktóz, szirupok szerepel azokat kerüld el! Olvass a sorok között, nem minden arany ami fénylik. Sok olyan étel van amiről nem is gondolnád, hogy cukrot tartalmaz! Jól nézd meg! Tilos minden gyümölcslé, kóla, üditőital, ízesített vizek. Azok is amik alacsony energiatartalmúak. Hidd el nem tesz jót a szervezetednek. Folyadékbevitel gyanánt csak vizet fogadok el!!!

Cukrok helyett ne használj édesítőszert. Felesleges tűzoltás, és sokkal károsabb, mint gondolnád. A mesterséges édesítőszerekre a szerevezet cukorbevitelként számít, ám mivel ezt nem kapja meg így még fokozottabb éhségérzettel válaszol.

Facebook Twitter Google+

Related Stories

Nem tudok fogyni

X

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy mindig naprakész legyél!