Nyári grillezés diétásan?

Nyári grillezés diétásan?

Kint tombol a nyár, de bent sincs sokkal hűvösebb! Neked sincs kedved a tűzhely mellett állni? Akkor gyerünk ki a szabadba! Grillezni! Ki ne szeretne a szabadban sütni és enni? Szeretnéd tudni, hogy grillezz,úgy hogy az alakod is szép maradjon, és jól mutass a bikinidben? Akkor olvasd el a nyári grillezés tippjeimet diétásan!

  • Nyugodtan grillezz húsokat, de ne a legzsírosabbakat válaszd. Amikor felszeleteled a húst, ügyelj rá, hogy a nagyon zsíros részeket vágd le róla. Az előre pácolt húsok és a kicsomagolt grill kolbászok, lehet,hogy finomak, de nem diétásak. Szeleteld a húsokat vékonyabbra. Így kevesebbet fogsz enni belőle. A kisebb, vékonyabb hússzeletek sokkal hamarabb megsülnek.
  • Használj ecet- vagy citrus alapú pácokat. Kerüld a kész pácokat! Tele vannak cukorral.
  • A húsok mellé készíts grillezett zöldségeket. Nyáron sokkal nagyobb a választék és finomak. Inkább több zöldséget egyél és kevesebb húst.
  • Tévhit,hogy a burgonya hizlal. Kockázz fel egy burgonyát, tegyél rá egy pici olívát. Használj hozzá antioxidánsban gazdag, friss fűszernövényeket mint például a rozmaring, kakukkfű, metélőhagyma, bazsaIikom. Csomagold be egy alufóliába és így süsd meg!
  • Majonéz és ketchup helyett készíts mártogatóst.

Itt egy recept:

Tökmagos hagymakrém

Hozzávalók

2-3 fej vöröshagyma, 50 g héj nélküli tökmag, olívaolaj vagy tökmag olaj, ízlés szerint só, bors, őrölt kömény

Elkészítés

A vöröshagymát süsd meg a grillen, alufóliába csomagolva. Tegyél mindent egy késes aprítóba. Pürésítsd össze. Ahozzáadott oliva vagy tökmag olaj segítségével tudod szabályozni a sűrűségét.

Facebook Twitter Google+

Related Stories

Nem tudok fogyni

X

Iratkozz fel hírlevelemre, hogy mindig naprakész legyél!